HunGamerZ

E-Mail:írok egyet
Főszerkesztő:
matthew95
Szerkesztők: munee seven rexsimus

My Google Pagerank

Szavazás

NOD 32 radar


HunGamerzTV

FaceBook

HunGamerz on Facebook

Ez...ez nem Munee?

2010.03.13. 00:07 :: munee

Üdv Gémerek!

De bizony én vagyok. Vagyis leszek. Ugyanis én is tiszteletemet teszem a Márciusi adásban, egy videó erejéig. De elrejtőzök ám jól. Nektek annyi lesz a feladatotok, hogy megtippeljétek adás közben, hogy hol jelenek meg. Aki helyesen tippel, az nyer egy... mit is? Áh igen, nem mást nyer, mint örök dicsőséget. Vagy egy vírtuális hátbaveregetés. Vagy éppen egy meleg kézfogást (no nem rosszra gondolni ti pernahajderek!). Összegezve annyit, hogy nézzétek az adást, keressetek engem, és dicsőüljetek meg általam.

Még egy kis közérdekű közlemény a végére. Ha sierül megoldanunk egy nagy próblémát, akkor meglepetésekre lehet számítani a műsorújság tájékán. De psssszt! Mert elég nagy horderejü a dolog:)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hungamerz.blog.hu/api/trackback/id/tr321835782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli182 2010.03.15. 18:13:01

Várjuk! Én legalábbis nagyon várom! Pontos időt tudtok már mondani?
süti beállítások módosítása