HunGamerZ

E-Mail:írok egyet
Főszerkesztő:
matthew95
Szerkesztők: munee seven rexsimus

My Google Pagerank

Szavazás

NOD 32 radar


HunGamerzTV

FaceBook

HunGamerz on Facebook

Ender & Mazur Show: Visszatér A HunGamerzTV-n!

2010.01.08. 20:01 :: hungamerz

A GameStarTV egyik leghíresebb műsora az Ender&Mazur Show visszatér a HunGamerz TV-n, mivel rájöttem: meg van az összes része a GSDVD-en! Úgyhogy: Ender&Mazur Coming HunGamerzTV Január 30! 

U.I.: Most tudom, hogy azzal jöttök, hogy már leadtam 1x egy részt, de mint mondtam, csak most jöttem rá, hogy megvan az összes része! :) 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hungamerz.blog.hu/api/trackback/id/tr21657541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ting 2010.01.09. 22:18:41

Woo, szuper! De akkor csak jan. 30-án lesz adás? :(

hungamerz · http://hungamerz.blog.hu 2010.01.10. 17:21:04

@Ting: Igen! Sajnos! Mivel most lesz felvételi, meg jövőhéten félév lezárás, ezért nem nagyon van időm foglalkozi a TV-vel! De igérem nagyon jó lesz! ;)

Ting 2010.01.10. 21:36:21

@hungamerz: Megértem. :) Mindenesetre nagyon várom! :)
süti beállítások módosítása