HunGamerZ

E-Mail:írok egyet
Főszerkesztő:
matthew95
Szerkesztők: munee seven rexsimus

My Google Pagerank

Szavazás

NOD 32 radar


HunGamerzTV

FaceBook

HunGamerz on Facebook

TECHNIKAI PROBLÉMA LÉPETT FEL!!!

2009.11.13. 17:16 :: hungamerz

Üdv!

A livestream.com-on technikai hiba lépettt fel a "studio"-mban ezért csak a multhavi adást tudom lejátszani!!!! A műsórujságot lentebb elolvashatjátok, a műsor pedig ettöl a pillanattól elkezdődik egésze vasárnap estéig!!!! Most télleg nem az én hibám a műsór problémája! De elnézést mindekitől a LiveStream részéről is!!! A hibát okát hamarosan jobban kifejtem!!!:) 

 

ErrorMessages.jpg image by sumit270

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hungamerz.blog.hu/api/trackback/id/tr811522916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ting 2009.11.14. 12:43:43

Win95-öd van? Amúgy meg nekem se jó a LiveStream. :(

hungamerz · http://hungamerz.blog.hu 2009.11.14. 13:42:36

@Ting: DEHOGY! Ez csak ugy beraktam mint sok hiba üzenet!!! A GOOGLE KÉPKERESŐ-be találtam!!!:)
süti beállítások módosítása